Klasa 4 TFm chciałaby pochwalić się ciekawymi pomysłami jakie zostały przedstawione w formie plakatu reklamowego podczas jednej z lekcji języka angielskiego. W trakcie omawianego działu pt.: ,,Shopping around”, uczniowie mieli za zadanie stworzyć nietypowy projekt produktu i zareklamować jego funkcje w formie wizualnej i pisemnej.
Przy tej okazji uczniowie wykazali się bardzo dużą kreatywnością, oryginalnością oraz utrwalili poznane słownictwo. Wykonano między innymi:
-wyjątkowy długopis, zaprogramowany na egzaminy i sprawdziany;
-nowoczesne auto z nietypowymi funkcjami;
-ekran komputera z możliwością robienia bezpośrednich zakupów;
-nowoczesną pelerynę niewidkę;
-motor przyszłości
oraz
-wyjątkową męską bieliznę.
Po krótkiej prezentacji stworzonych projektów, odbyło się tajne głosowanie na najciekawszy plakat.
Zwyciężył projekt –,, The motorcycle of the future” autorstwa Alicji Gontarzewskej, Wiktorii Nadrowskiej oraz Karoliny Milewskiej.
Celem projektu był rozwój pasji, kreatywności, ale także doskonalenie umiejętności poznawczych oraz językowych.
M. Grabowska