Regulamin konkursu na projekt maskotki
Zespołu Szkół Zawodowych Nr 3 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Ostrołęce
§ 1.
-
Celem i zadaniem Konkursu jest wyłonienie najciekawszego projektu maskotki/ maskotki – kostiumu dla celów promocyjnych Organizatora.
-
Autor projektu może zasugerować nazwę maskotki. Nazwa nie jest przedmiotem Konkursu i dla Organizatora nie jest kwestią wiążącą.
§ 2.
-
Konkurs ma charakter otwarty i mogą w nim uczestniczyć wszyscy uczniowie.
-
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest:
-
akceptacja i przestrzeganie warunków określonych w niniejszym Regulaminie,
- dostarczenie prac konkursowych zgodnie z wymaganiami, o których mowa
w niniejszym Regulaminie.
§ 3.
-
Konkurs trwa od dnia 16.10.2023 r. do dnia 23.10.2023 r.
-
Każdy z uczestników Konkursu może zgłosić jeden projekt maskotki/maskotki – kostiumu.
-
Prace konkursowe muszą być wykonane samodzielnie przez uczestników Konkursu i muszą być wolne od wad prawnych, w szczególności nie mogą naruszać praw osób trzecich.
-
Prace konkursowe nie mogą być efektem pracy zbiorowej.
- Prace konkursowe można wysyłać na adres e-mail sekretariatu szkoły: sekretariat@zsz3.ostroleka.edu.pl lub składać w formie papierowej (technika dowolna/format A4).
- Do prac konkursowych muszą być dołączone następujące dane: imię i nazwisko autora, klasa, krótki opis projektu.
§ 4.
-
Zwycięzca Konkursu zostanie wyłoniony w wyniku demokratycznych wyborów – głosować będą uczniowie i nauczyciele; każdy uprawniony otrzyma jedną kartę do głosowania.
-
Głównym kryterium oceny będzie wartość artystyczna zgłoszonych prac konkursowych.
-
Wygrywa projekt, który uzyska największą liczbę głosów.
-
W przypadku remisu decydujący głos będzie należał do Dyrekcji szkoły.
§ 5.
-
Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 26.10.2023 r.
-
Wyniki Konkursu zostaną podane do wiadomości publicznej na stronie internetowej https://www.facebook.com/ZSZ.nr3.Ostroleka, a Zwycięzca Konkursu zostanie dodatkowo powiadomiony o rozstrzygnięciu Konkursu poprzez sekretariat szkoły, do której uczęszcza, dodatkowo wiadomością w Vulcanie.
-
Organizatorzy Konkursu zastrzegają sobie możliwość podania do publicznej wiadomości informacji o Zwycięzcy Konkursu.
§ 6.
-
Z chwilą ogłoszenia wyników, wyłoniony drogą Konkursu projekt maskotki/ maskotki – kostiumu, staje się własnością Organizatora, który może go w dowolny sposób modyfikować oraz odstępować na rzecz osób fizycznych i prawnych.
-
Z tą samą chwilą Zwycięzca nagrody głównej przenosi nieodpłatnie na Organizatora autorskie prawa majątkowe do zwycięskiej pracy konkursowej w zakresie utrwalania i powielania techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, techniką cyfrową oraz w formie modelu, wprowadzania do pamięci komputera, najmu i użyczenia, publicznego wykonania albo publicznego odtwarzania, wystawiania i prezentowania publicznie, w tym w Internecie oraz prawo zezwalania na wykonanie zależnych praw autorskich.
§ 7.
-
Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora ich danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) na potrzeby przeprowadzenia Konkursu.
-
Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wglądu do przekazanych danych osobowych oraz do ich poprawiania.
§ 8.
-
Wszelkie koszty związane z uczestnictwem w Konkursie oraz przygotowaniem projektu maskotki/maskotki – kostiumu ponosi Uczestnik Konkursu.